12 stycznia rusza nowa, zimowa kampania syropów Paola (Hoop Polska).
Kampania jest kontynuacją opowieści o wspomnieniach inspirowanych smakiem, zapoczątkowanej w letniej kampanii Paoli w 2011 roku. Zimowa odsłona jest oparta na tej samej platformie komunikacyjnej „Syrop Paola – najsłodsze chwile”.
Dzięki naturalnym ujęciom syropu, podkreślającym intensywność smaku, spot przywołuje w pamięci najważniejsze chwile ciepła, bliskości, szczęścia. Nawiązuje w ten sposób do intensywności przeżyć w najważniejszych momentach życia.
Trzydziestosekundowe spoty pojawią się w TVN i Polsacie, a także w stacjach tematycznych TVN i Polsat , AT Media oraz TLC.
Równolegle z kampanią telewizyjną będzie prowadzona kampania internetowa oraz działania w mediach społecznościowych.
„Poprzez działania internetowe, chcemy wpisać syrop Paola w świat kulinariów. Sprawić, by Paola naprowadzała i inspirowała, jednocześnie eksponując emocje wokół marki” – mówi Anna Zygmunt, Brand Manager marki Paola”.
Autorem platformy komunikacyjnej z roku 2011 jest agencja Brand Place.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom Mediowy MPG.
Za kampanię internetową odpowiada Agencja OS3 Multimedia.
***
Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników.
Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, gazowany napój winogronowy Vinea, Pickwick Ice Tea, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste wody: mineralną Arctic, Grodziską, Białowieski Zdrój (wersja regularna i ziołowa) i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua i Jupik Aqua Sport. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.
Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu, Paweł Wolnicki – Dyrektor Komercyjny i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny.
HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)
Link do strony artykułu: https://cafe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/syrop-paola-najslodsze-chwile-czyli-zimowa-kampania-marki